"In saracia sentimentelor si gandurilor mele, cuvintele tineau loc de orice, erau forma lasitatii mele in fata realitatii celei adevarate, forma labartata de a fi a cuiva care nu e, care se face ca e, care-si cauta un inlocuitor, imaginea isterica a deficitului meu de viata."

miercuri, 18 iulie 2012

Day 09 - Simt lacrimi, durere, sperante, zambete, iubire

  09. Cum speri sa fie viitorul tau.

Secundele se limpezesc pe langa mine, se fluidizeaza si se risipesc, fara ca macar sa imi dau seama. Incerc sa le ingramadesc inapoi in jurul meu, in fata mea, dar nu mai pot. Au pierit, au ramas altele in locul lor. Privesc inapoi cu ochii sclipitori de clepsidra fosforescenta si imi dau seama ca... acele secunde pierdute nu mai pot fi recuperate si nici derivate. Cu aceiasi ochi angelici, miros lumina evanescenta din fata mea. Simt lacrimi, durere, sperante, zambete, iubire, toate intr-o chintesenta formala numita viitor. Insa totul nu e decat  himera imaginatiei mele : nu stiu ce ma asteapta, pot doar spera la ce e mai bun; nu stiu ce urmeaza, dar stiu ca ma va infiora simbioza fantasmatica de vise, printre paradoxurile din mintea mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-mi ce crezi :o3 :