"In saracia sentimentelor si gandurilor mele, cuvintele tineau loc de orice, erau forma lasitatii mele in fata realitatii celei adevarate, forma labartata de a fi a cuiva care nu e, care se face ca e, care-si cauta un inlocuitor, imaginea isterica a deficitului meu de viata."

marți, 10 iulie 2012

Day 2.

  02. Unde te vezi peste 10 ani
Hmph... Greu de spus, pentru ca nu sunt inca hotarata ferm ce vreau exact sa fac cu viata mea, dupa ce pe la 18 ani o sa dau Bacu`, sperand ca la liceu voi iesi printre primii 5 din scoala [...pana in prezent sunt fetita de 10 pe linie in fiecare an...]... Deci mi-as dori sa fac facultatea undeva in afara tarii. Dar deja intru in prea multe  detalii...
Peste 10 ani, adica cand voi avea eu 23 [OMG.. Baba! :))], ma vad o absolventa eminenta a Facultatii de Drept din NuStiuCeTara [...:>:>...], cu iubitul/ sotul care sa ma sustina, participand ca avocat al unui om de afaceri caruia i sa furat..... :-? ceva :))
In fine.
Doar ca sunt inca neatenta,  nehotarata, neindemanatica. Asa cum in prezent imi doresc sa devin avocat, asa cum vreau nespus sa protejez ce e drept si dreptatea in sine, necorupta de realitatea politica sau mai stiu eu ce, in curand mi-as putea schimba total vocatia. Spre exemplu, sunt total interesata de criminalistica sau de astronomie, insa inca nu imi doresc sa fac ceva cu aceste pasiuni.
Era o vorba ca "I do what I want, and nobody should tell me what to do." si o voi respecta! :>

2 comentarii:

  1. Interesant,să dea Dumnezeu să se împlinească!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu voi fi acel "cineva caruia i s-a furat..ceva" !:)) si voi avea reducere :>!

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi ce crezi :o3 :