"In saracia sentimentelor si gandurilor mele, cuvintele tineau loc de orice, erau forma lasitatii mele in fata realitatii celei adevarate, forma labartata de a fi a cuiva care nu e, care se face ca e, care-si cauta un inlocuitor, imaginea isterica a deficitului meu de viata."

duminică, 1 iulie 2012

Lenea de vara ....

Sincer, sunt plictisita de viata. In fiecare zi, aceeasi poveste. Ma scol cu noaptea-n cap pe la 12 ca vacile, ma holbez la vreo 2 filme, mai frec menta pe afara.... Chiar vreau sa fac ceva inteligent, care sa ajute pe altii ... Nu mai am niciun chef sa se sfarseasca vacanta, care abia a inceput si parca se termina, cu mine trantor - de clasa I. Sa mor eu ... Mi-as fi dorit sa termin anu' asta clasa a 8-a, sa plec la liceu, sa fiu mai aproape de cariera mea.. ca in rest mi s-o imbaxit totu'. Nici macar calculatoru' sau laptopu' nu mai constituie placerea de odinioara. Ma mai refugiez... noaptea in mesaje si muzica, asa ca o bufnita buclucasa.... Si ziua in desenatu' meu si in plimbarile cu prietenii. Parintii ma bat la cap mereu cu "mai fa si tu ceva...". Da' daca eu nu vreau? Ce .. pe ei cine ii pune sa munceasca vara? Ei.... Scuzati lipsa mea de apreciere... Dar e vara! Ma simt ciudat cand altii muncesc iar eu trag mata de coada... Insa nici nu m-as apuca sa fac ceva... Nu e mai bine sa ii rog pe ceilalti sa nu mai munceasca nici ei ... Si asa nimeni nu va fi acuzat din lipsa de respect?
Si inca ceva... Daca cineva are vreo idee de ocupatie suplimentara in vacanta astept sugestii. Sunt libera si pot sa fac orice (daca imi da mama voie)...
PS: Aceasta postare a fost doar ca sa ma descarc de ciuda asta pe vacanra. Este posibil sa ma contrazic, sau ca frazele care au avut sens in mintea mea sa nu aiba si pentru voi... Deci ..  don't mind me!!! Xoxo!

Un comentariu:

  1. Place postarea :)) ! Da .. ce pot sa iti zic .. nuj .. freci menta cu mine pe-afara.

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi ce crezi :o3 :