"In saracia sentimentelor si gandurilor mele, cuvintele tineau loc de orice, erau forma lasitatii mele in fata realitatii celei adevarate, forma labartata de a fi a cuiva care nu e, care se face ca e, care-si cauta un inlocuitor, imaginea isterica a deficitului meu de viata."

luni, 10 septembrie 2012

Racoare de Toamna.

E toamna! OMG . S-au terminat visul meu frumos de-o vara, distractia de seara cu prietenii, noptile albe la ordinea zilei si cearcanele succesive. S-a terminat... dar va incepe ceva nou. Ceva la fel de bun, daca nu mai bun. O, Doamne. Clasa a 8-a. Examene, simulari, banchet. Distractia unde e? Intre ele, da,  stiu, dar nu cred ca voi mai avea timp sa fac prea multe. Asta e. E anu` boss, trebuie sa trec cu bine si de el, chiar daca voi sacrifica unele chestii. Si cel mai ciuda imi e ca unul din lucrurile care trebuie sacrificate este prietenia mea de vara. Dar asta e! Ma voi adapta la orice. Iar acum cand scriu toate aste, ma gandesc ca titlul postarii trebuia sa fie "Vise de nou an" sau ceva in genu`... dar nu~ va ramane asa, chiar daca nu se potriveste sau nu are sens. Este racoare in sufletul meu, pentru ca simt ca ceva rau va urma.

Acum, adevarata insemnatate a acestui titlu, este ca am furat o leapsa de pe blogul acesta si vreau sa o fac in sfarsit.

1. Ce înseamnă pentru tine toamna?
Nu stiu de ce, dar pentru mine uneori inseamna moarte, uneori un nou inceput. Ca si cum prin moartea unui lucru, va incepe mereu altul.
2. Numește trei lucruri care-ți plac să le faci în acest anotimp.
Ies afara, sa citesc o carte buna, sa ma uit la ploaie.
3. Care-i luna ta preferată de toamnă? De ce?

Octombrie, pentru ca ma acomodez cu scoala si cu noii colegi eventual, dar si pentru ca inca mai e timp de o plimbare in ploaie (sau nu neaparat), printre frunze, cand mereu ajungi acasa cu tenesii plini de noroi si de frunze moarte. 
4. Povestește cea mai frumoasă experiență din intervalul septembrie-noiembrie.

Anul trecut, cand mi-am reiinoit dragostea pentru cineva. Poate ar mai fi si altele, se intampla multe, dar nu imi vine nimic in minte in afara de asta. Si nu asta inseamna ca e cea mai importanta dragostea? :>
5. Ce ambiții ai pentru toamna lui 2012?

Ow vai, ce nu am!Vreau sa citesc mult, vreau sa imi fac prieteni noi, sa invat, sa doamne.. gata nu mai scriu nimic.
6. Scrie patru versuri versuri - de la tine - în legătură cu toamna.

Nu. Nu pot scrie asa, versuri... deci spun pas, imi pare rau! 
7. În viziunea ta, care este cea mai frumoasă experiență ce se poate trăi în acest anotimp?

Ce e mai frumos decat un sarut in ploaie? [Da, stiu. Am ceva cu ploaia. Dar imi place >:D<]
8. Ce crezi că definește cel mai bine toamna?

Faptul ca frunzele cad, ca totul se raceste. 
9. Te-a atins vreodată melancolia toamnei și starea generala specifică ei?

Ow da, si e o stare atat de placuta, cand vrei doar sa stai, sa te uiti la natura, la orice care poarta toamna in el.
10. Un aspect negativ al acestui anotimp.

In mod normal ar fi inceperea scolii, dar nici asta nu e negativ macar. Cred ca faptul ca nu imi ajunge timpul sa stau si cu prietenii cum fac vara. 

Leapsa o poate lua oricine. atat timp cat pune link-ul blogului initiator (cel pe care l-am scris eu mai sus, cand a venit vorba de leapsa) >:D<

Va pup dulce!

Un comentariu:

Spune-mi ce crezi :o3 :