"In saracia sentimentelor si gandurilor mele, cuvintele tineau loc de orice, erau forma lasitatii mele in fata realitatii celei adevarate, forma labartata de a fi a cuiva care nu e, care se face ca e, care-si cauta un inlocuitor, imaginea isterica a deficitului meu de viata."

sâmbătă, 22 decembrie 2012

Leapsa

1) Cine a fost prima persoană de pe wattpad care ţi-a citit poveştile?
 Aaaa... Complicat.

2) Care e mâncarea ta preferată?
Pizza, bitch. Nu`s extraterestru sa nu imi placa asta.

3) Cum arată periuţa ta de dinţi?
 Verdeeee

4) Brăţări din piele sau brăţări din noduri?
 Piele. Desi fac si din noduri....

5) Care este cel mai ciudat lucru pe care l-ai cumpărat vreodată?
Fuck, nu stiu.

6) Ai vorbit vreodată cu străinii de pe omegle?
 Dafac, ce ii aia?

7) Unde ai îngropa o comoară dacă nu ai vrea să fie găsită?
 Pai... intr-un maimutoi din`ala care are fermoar.

8) Care este personajul tău preferat - din toate cărţile citite-?
 Darcy. Din "Mandrie si Prejudecata"... stiu, e o carte clasica, veche... dar conteaza? Autoarea m-a facut sa ma indragostesc de personajul ei.

9) Laptop, tabletă sau PC?
 Laptop.

10) Ce cuvânt foloseşti cel mai des?
 Dafac.

11) Cât timp îţi ia să editezi o poză şi să iasă cum îţi place?
Eu nu editez poze. Pur si simplu nu ma pricep la chestia asta.

12) Te-ai gândit vreodată la videoblogging?
Nu. N-am fata de youtube.

13) Care este primul lucru mov pe care îl vezi dacă te întorci cu spatele?
 Un poster cu Linkin Park.

14) Ce le-ai luat alor tăi de Crăciun?
 Nu le-am luat inca nimic. M-am chinuit sa strang bani, dar nu am gasit nimic ca sa imi placa.

 15) Dacă ai putea face un singur lucru toată viaţa ta de acum încolo, care ar fi?
Sa iubesc.

16) Ce porţi acum?
 Tricou cu maneca scurta verde, pantaloni negri, sosete colorate, chiloti si sutien :))


17) Cât îţi ia să ajungi la şcoală de acasă?
 În jur de 7 minute.

18) Dacă ai avea un crocodil, ce nume i-ai pune?
Bob.

19) Care este genul tău de muzică preferat?
Rock.

20) Spune primul adjectiv care îţi vine în minte despre anul 2012.
 Dezamagitor.

3 comentarii:

  1. Upsii!Leapşă faină,sigur o s-o preiau şi eu!:x

    RăspundețiȘtergere
  2. Umph, eu aş fi vrut să mă apuc de un vlog, dar faţa şi vocea mă strică :))
    Drăguţă leapşă :3

    RăspundețiȘtergere
  3. Craciun fericit, Teo!:* Sa ai parte de multe bucurii si dragostea celor dragi tie.!

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi ce crezi :o3 :