"In saracia sentimentelor si gandurilor mele, cuvintele tineau loc de orice, erau forma lasitatii mele in fata realitatii celei adevarate, forma labartata de a fi a cuiva care nu e, care se face ca e, care-si cauta un inlocuitor, imaginea isterica a deficitului meu de viata."

luni, 11 martie 2013

Fuck technology.

Mi-am zis ca nu o sa mai fac postari random, dar acum chiar nu pot sa ma abtin.
Sunt plina de ofticarici - daca exista cuvantul asta - si de dracusori. Serios acum, chiar au ceva cu mine toate electronicele? Acum mi s-a mai stricat si telefonul. Si asta e mai rau decat daca ar trebui sa ascult manele o saptamana fara oprire. Acu' cauta-i vere service ca si-o iesit din garantie... sau roaga-te de tata sa iti ia altu'. Ce sa zic, sunt nevoita sa ma descurc pe un termen nelimitat cu un I-phone 10 si trei sferturi cu saniuta.Vai, noroc mai mare nu puteam sa am.
Cum s-a intamplat nenorocirea? Simplu. M-am trezit dimineata la 7 douazeci ca nu mi-a sunat alarma... dau sa ma uit la ceas si bum! Nu mi se mai deschidea telefonul. Am ramas "what the fuck, world?". Trezesc pe toti din casa, ma apuc de bocit, incerc sa il deschid si nimic.
Stiu ca par obsedata de telefon - si poate chiar sunt - dar pur si simplu ma omoara gandul ca nu mai am pe ce asculta muzica sau pe ce sa ma joc. Mda, Mp4-ul inca nu e in service la reparat... iar samsung-ul cu saniuta pe care sunt obligata sa il folosesc acum nu are mufa de casti. Dafac.
Bun, inchei. Deja imi vine sa plang.
Ba dum tss.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-mi ce crezi :o3 :