"In saracia sentimentelor si gandurilor mele, cuvintele tineau loc de orice, erau forma lasitatii mele in fata realitatii celei adevarate, forma labartata de a fi a cuiva care nu e, care se face ca e, care-si cauta un inlocuitor, imaginea isterica a deficitului meu de viata."

sâmbătă, 6 aprilie 2013

Chihayafuru #

M-am indurat si eu saptamana asta sa ma mai uit la un anime.

Cum l-am ales?
Simplu. Aveam o lista de cateva anime-uri pe care mi-ar placea sa le vad si am tras la sorti. Din nefericire, toata treaba asta a durat cam o ora. Stupid, e greu sa iti alegi anime-ul.
Revenind.

Ce m-a facut sa il aleg? Sincer, nimic altceva decat design-ul. Este acolo un baietel Taichi atat de dragut, incat nu i-am rezistat. Chiar daca la inceput m-am uitat pentru el, apoi am fost impresionata si de alte lucruri.

Ce mi-a placut? Aproape tot. Povestea este una extrem de frumoasa, chiar daca rezumatul nu o pune cu totul in valoare. Totul incepe cu un flash-back , unde Chihaya Ayase este o fata care nu are niciun vis. Adica are doar unul, sa o vada pe sora ei fotomodel, cea mai celebra din Japonia. In scoala elementara, noul elev transferat dintr-o alta regiune si cu un accent cam ciudat,  Wataya Arata, este marginalizat de toti mai putin de Chihaya. Prietenul ei mai vechi, Mashima Taichi, o ameninta ca va fi ignorata daca continua sa vorbeasca cu noul coleg. Ceea ce nu s-a intamplat... decat o zi. Noul coleg joaca cu Chihaya un joc de karuta, acesta fiind mobilul intregii actiuni. Taichi, Chihaya si Arata vor juca karuta impreuna si vor fi cei mai buni prieteni, asta pana cand ii despart anumite lucruri. Cei doi baieti se muta, lasand-o pe Chihaya cu jocul de karuta si noul sau vis, sa devina cea mai puternica jucatoare din lume.
Cand intra la liceu, Taichi si Chihaya se reintalnesc, formand un club de karuta. De aici incepe actiunea propriu-zisa din primul sezon, pe care abia ma stapanesc sa nu o povestesc.
Bun, problema este ca in afara de poveste, mi-au placut si personajele. Lor li se dezvolta si li se schimba caracterul pe parcursul sezonului. Daca la inceput te faceau sa le dai o palma in fata, acum le iubesti. Sau invers. Au personalitate as putea zice. Bineinteles, Taichi este personajul meu favorit. Este atat de adorabil si ododosibil indiferent de ce stare are. Poate sa fie vesel, gelos, arogant, idiot, bucuros, inteligent ca tot dragut ramane.

Ce nu mi-a placut? Hm, poate ca trebuie sa astept sa se termine si al doilea sezon ca sa ma uit si eu la el? Nu, glumesc. Nu mi-a placut faptul ca Chihaya este prea dedicata jocului de karuta. Nu mai vede nimic in afara de asta. Nu vede cum il face pe Taichi - deci si pe mine - sa il doara, nu vede cand isi raneste prietenii, nu isi da seama de ceea ce simt altii pentru ea si nu realizeaza ca propriul ei viitor nu sta agatat chiar de un joc. Inteleg, asta e personalitatea ei. Asa a fost ea conceputa si o iubesc asa cum e. Dar din cauza faptului ca e fixata pe acel joc, nu vede foarte multe lucruri din jurul ei. Dar asta e personalitatea ei, poate ca numai eu sunt care cea care vede din dedicarea de sine ceva rau in unele circumstante.
*Bine, am eu o problema cu ea, pentru ca este evident ca amandoi baietii simt ceva mai mult decat o simpla prietenie. Fiecare simte ca Chihaya le apartine. Si chiar nu stiu pe cine va alege Chihaya cand va realiza si ea treaba asta, desi eu ma roooooog sa il aleaga pe Taichi.*

Cat de mult mi-a placut? Suficient incat sa stau de la 11 la 3 jumatate noaptea sa descarc poze de pe toate site-urile pe care le stiu. Plus cele de a doua zi. Si cele de a treia. Acum am 200 si ceva de poze si ma oftic ca nu mai gasesc altele. Seriously, de ce se gasesc atat de putine? Cu alte animeuri am si 500.

Mda, il recomand tuturor. Nu conteaza ce gen iti place, anime-ul acesta cu siguranta te va face sa il urmaresti in continuare, pana la capat, chiar daca ai o multime de alte lucruri de facut. Cum, de altfel, aveam eu. Aaa.. ii dau nota 9,5 din 10. Ii scad pentru ca pe Taichi al meu il fac sa sufere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-mi ce crezi :o3 :