"In saracia sentimentelor si gandurilor mele, cuvintele tineau loc de orice, erau forma lasitatii mele in fata realitatii celei adevarate, forma labartata de a fi a cuiva care nu e, care se face ca e, care-si cauta un inlocuitor, imaginea isterica a deficitului meu de viata."

joi, 29 mai 2014

Povestea unui fir de par


Se pierd treptat particule din mine.
 Cate-un fir de par imi cade suflat de vantul aspru torid, smulgandu-mi ceea ce odata imi placea. Imi pierd partea intunecata, imi pierd orignialitatea, totul cu un fir de par.
De-as pierde numai unul.
Ei zic ca e doar un fir de par ce-mi zboara milos si ca am altele. Conteaza? Poate a fost odata firul meu de par favorit. E absurd, alearga-n aerul tensionat de schimbari si ia pe rand ceea ce-mi place.
Un fir de par neinsemnat, ce rataceste strain de mine. Negrul, sobrul, asprul, romanticul, rosul, plansul, placerea; unde mi-au disparut toate? Au plecat toate cu un fir de par.
Le-am pierdut, n-am avut grija. Zic ca nu mai sunt eu fara ele, dar sunt acelasi om. Cu un fir de par si o speranta mai putin.
Se pierd treptat particule din mine.
Ratacesc prin lume fara ceea ce-mi place.
Sper la alte fire de par.
Sper sa nu mai pierd mai mult din mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-mi ce crezi :o3 :