"In saracia sentimentelor si gandurilor mele, cuvintele tineau loc de orice, erau forma lasitatii mele in fata realitatii celei adevarate, forma labartata de a fi a cuiva care nu e, care se face ca e, care-si cauta un inlocuitor, imaginea isterica a deficitului meu de viata."

vineri, 13 iulie 2012

Day 04.

Cu scuzele de rigoare, ieri nu am putut realiza provocarea din pricina lipsei de timp [bagaje, cumparaturi... etc].... Asa ca o voi realiza astazi, odata cu provocarea de azi.

04.Parerea ta despre religie


Pentru mine, religia nu inseamna decat sa iubesti Dumnezeul in care crezi. Nu pot fi numita nici eu o persoana religioasa, pentru ca nu fac ceea ce s-ar cuveni. Dar pot fi numita o persoana care crede, care admite existenta unei forte superioare puterii mele de intelegere, care iubeste acest Binefacator. Nu cred ca poate fi ceva mai presut de aceasta Iubire Reala, pentru ca celelalte trec cu timpul, incep sa le neg, sa le desconsider. Pe asta nu pot!

Un comentariu:

Spune-mi ce crezi :o3 :