"In saracia sentimentelor si gandurilor mele, cuvintele tineau loc de orice, erau forma lasitatii mele in fata realitatii celei adevarate, forma labartata de a fi a cuiva care nu e, care se face ca e, care-si cauta un inlocuitor, imaginea isterica a deficitului meu de viata."

luni, 23 iulie 2012

Day 13. Day 14.

13. Scrie despre un loc pe care ai vrea să-l vizitezi sau să te muți.

Hmph... Imi place unde locuiesc, pentru ca simt ca apartin acestui loc. Dar sincer, nu stiu de ce, tot astept sa cresc, sa plec departe de aici, intr-un loc cu civilizatie aparte, nu stiu cum, dar diferit. Insa, ce ma astept sa vad dupa granitile tarii noastre? Nu sunt tot aceiasi oameni? Nu pricep. Habar n-am nimic despre nimic in ce cred. Am mai spus, sunt o persoana extrem de nehotarata in a carui minte este un terci total de sentimente. :|

14. Cea mai veche amintire.

Doh... Cea mai veche amintire este dintr-o zi de iarna, pe cand eram foarte mica. Eram inca la camin, asteptandu-mi parintii. Ceilalti parinti veneau val vartej sa ii ia pe colegii mei acasa, iar eu ramasesem ultima. Era ca si cand stateam pe punct de a cadea intr-o prapastie. In ciuda varstei mele, stiam ce inseamna pericolul. Imi faceam atatea griji pentru ei: "De ce nu mai vin?" "Li s-a intamplat ceva?"... Bineinteles, nu se intamplase nimic. Erau doar blocati in trafic. :D

Un comentariu:

  1. Ai vorbit frumos despre locul unde stai acum!Şi ai dreptate,sunt tot aceeaşi oameni dar cu obiceiuri diferite.Oricum felicitări pentru că îţi menţi această părere!

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi ce crezi :o3 :