"In saracia sentimentelor si gandurilor mele, cuvintele tineau loc de orice, erau forma lasitatii mele in fata realitatii celei adevarate, forma labartata de a fi a cuiva care nu e, care se face ca e, care-si cauta un inlocuitor, imaginea isterica a deficitului meu de viata."

miercuri, 25 iulie 2012

Day 15. Day 16. Day 17.

15. Posturi favorite de pe Tumblr.

Nu prea intru pe Tumblr. Imi iau pozele in general de pe alte site-uri sau de la prieteni ;).

16. Părerea ta despre muzica nouă.

Muzica noua romaneasca, poa` sa se duca dracu`. Nu-mi place, nu mi-a placut si nu imi va placea. Sunt sigura de asta! De cea straina, poate mai merge. Adica, ascult cateva [vreo 10] trupe la care chiar astept lansarea noilor albume. Dar in rest, spun pas la muzica noua. O prefer pe cea 2001- 2010. :)

17.Momentele bune și rele în ultimul an.

Of. Au fost atatea si bune, si rele. Anul trecut... clasa a 7-a. Ce frumos a fost.
Cateva momente hazlii:
  • Cand au aruncat cu cornuri in masina directoarei.
  • Cand Elisa a spus "Go to FUCK!"
  • Cand o fata s-a prezentat Vasilica (numele ei era defapt :-? Ana >:D<)
  • Cand vroiam sa sarim cu totii in piscina: prima data nu am fost sincronizati, a doua oara a uitat sa apese pe buton la aparat... iar a treia... nu ne-a mai lasat. 
  • Cand o fata s-a impiedicat pe scari la premiere. S-a ridicat, a aratat ca e like a boss si si-a luat diploma. Tipicc... 
  • Cand ne suiam unu` peste altu` si strigam "senvis uman" de juma` de metru :)) 
  • Cand intra profa de sport in clasa si striga "Pruna sa vina la mine!". Noi ...POKER FACE. PS: Pruna e porecla unui coleg.... dar nimeni nu prea ii spune asa, d`apai profii 
Ar fi multe altele, dar acu` nu-mi trece nimic prin minte.

Cateva momente cand m-am simtit boss :
  • Cand am luat mentiune la nationala la chimie. 

  • Cand am fost aleasa sefa clasei ... fara sa vreau macar X_X. Ehhh... eram adjuncta, pentru ca primu` a dat mita bomboane cu menta.  Serioss... si eu l-am votat! :)) 
  • Cand mi s-a promis telefon nou 
  • Cand am terminat The Vampire Diaries.
Cateva momente cand n-am mai fost atat de boss... si am plans (sau m-am ofticat) :

  • Cand baiatul pe care il iubeam placea alta fata. 
  • Cand am uitat la romana sa copii la judeteana de romana de pe ciorna... Fuck it! Si acuma ma oftic ca daca nu uitam tampenia aia, ma duceam la nationala :-w
  • Cand m-am uitat la Pariu cu viata :)) 
  • Cand m-am uitat la multe alte seriale sau anime-uri.
  • Cand a murit L din Death Note.  
Offf. Ce frumos a fost anu` asta! Mi se pare deja naspa ca s-a terminat. :(
Poza facuta de mine, in drum spre casa  :) Fara edit. Frumoss, nu? 










3 comentarii:

Spune-mi ce crezi :o3 :