"In saracia sentimentelor si gandurilor mele, cuvintele tineau loc de orice, erau forma lasitatii mele in fata realitatii celei adevarate, forma labartata de a fi a cuiva care nu e, care se face ca e, care-si cauta un inlocuitor, imaginea isterica a deficitului meu de viata."

vineri, 10 august 2012

Confuzie

Nici nu stiu cum sa descriu ceea ce simt acum. Sunt confuza, iar inima mea e in ceata. In aceasta postare, nu vreau decat sa scriu despre ceea ce e inlauntrul meu, sa ma descarc, cu niste cuvinte simple, normale, pe care nu mi le pot scoate din minte.
Intai, am avut niste perioade mai tensionate cu prietena cea mai buna, pe care sunt extrem de fericita ca le-am depasit, pentru ca altfel numai m-as fi afundat in propria-mi persoana,
pana sa nu mai pot fi recuperata. Apoi, acum, la sfarsitul verii, imi pare rau ca plec si eu in sfarsit in concediu, pentru ca imi pare rau ca parasesc grupul in care abia simt ca ma integrez. Cand inima mea aproape incepe sa bata din nou pentru cineva, plec. Cat de greu imi e, pentru ca nu ar trebui sa bata pentru acest baiat! Nu aveam voie, si din cauza unor micute intamplari, uite ce s-a intamplat!
 Ce mai e.... E schimbarea la mine. Sunt la dieta, la miscare, sunt foarte schimbata, dupa cum imi spun ceilalti. Nici nu mai sunt atat de energica.... Oare e o maturizare? Nu stiu... Dar m-am schimbat la aproape orice. Pana si prietenii mi i-am schimbat! In momente ca aste nici nu mai stiu ce personalitate am, eu care mereu m-am autocunoscut si care am fost sincera cu mine. Ma comport altfel! Chiar astazi vorbeam cu cineva ca ea are o personalitate care se adapteaza la persoana cu care e in contact. M-a laudat pentru cat de sincera sunt cu mine si pentru ca am mereu aceeasi personalitate, adica nu sunt falsa. Oare sa o cred? Mie imi pare ca gandesc altfel..  nu stiu cum.
Insa, in ciuda atator lucruri necomformiste, vara asta sigur a fost cea mai buna! Am eliminat dubii, mi-am facut multi noi prieteni, aproape m-am indragostit, si... M-am distrat! Nu asta e cel mai important? Complicatiile mereu pot fi simplificate!
Cum a fost vara voastra?

Un comentariu:

Spune-mi ce crezi :o3 :