"In saracia sentimentelor si gandurilor mele, cuvintele tineau loc de orice, erau forma lasitatii mele in fata realitatii celei adevarate, forma labartata de a fi a cuiva care nu e, care se face ca e, care-si cauta un inlocuitor, imaginea isterica a deficitului meu de viata."

duminică, 19 august 2012

Pentru tine... III

Ei bine, inca o etapa a vietii mele se incheie. Nu stiu de ce, si nici momentul exact, dar simt ca se va intampla ceva. Oare e din cauza trecerii timpului? Oare chiar timpul m-a ajutat? Pentru ca ... acum ca se termina aceasta perioada din viata mea... vad ca eu chiar te-am uitat si ca... anul trecut nici nu credeam ca este posibil asta. Nu mai simt nicio gelozie cand imi spui ca esti cu alta, nu mai simt nicio bucurie spontana cand vorbesc cu tine. Daca citesti vreodata asta, sa stii ca m-am mai maturizat fata de acel moment in care ne-am cunoscut. Vai! Eram atat de copilaroasa si atat de infantila, si iubirea mea pentru tine era atat de pura, de verticala! Nu imi pot imagina cum de s-a risipit... cum de s-a lasat purtata de vant, pana s-a indepartat de tot de fiinta mea, de sufletul meu. 
A fost o vreme in care vantul nu o dusese prea departe. Era pe cand incercam din toti porii sa te iubesc, cand ma fortam sa simt asta! Imi doream sa ma gandesc la tine, dar nu mai puteam sa o fac pretutindeni. Nu m-am inteles nici eu macar, de ce faceam asta. Acum cred ca era deoarece imi placea caldura acelui sentiment, si deoarece imi era teama de cat de sumbru putea fi sufletul meu fara el. Dar nu e! E tot cald si bun... 
Aici, iti scriu al treilea bilet pe care sper ca nu il vei primi. Iti vorbeam la inceput despre acest capitol incheiat din viata mea. Acest capitol, pe care la inceput il credeam ca reprezinta doar simplul fapt ca nu mai esti ceva important in sufletul meu, l-am descoperit ca era mult mai mult de atat. Era si faptul ca eu ma schimb mereu si ca nu mai sunt statornica precum eram. Acum sunt ... altfel. Nu mai sunt capabila sa iubesc alta persoana. Tu ai fost singura. Etapa noua a vietii mele sper ca va fi una de fericire, acum, cu inceputul noului an...inceputul clasei a 8-a... Si cu inceputul unei noi iubiri. 

Sa stii, 
Ca iti scriu asta
Cu drag 
Si durere....
N.N.

Un comentariu:

  1. Chiar dacă totul s-a încheiat,va începe din nou..de la început!Toate lucrurile au un sfârşit,dar şi un nou început!

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi ce crezi :o3 :